Pagina's

zondag 11 juni 2017

Born Pretty BP-129 rock

Als ik een plate zie dat rock gerelateerd is dan moet ik deze hebben!

Ik hou erg van gitaren dus daar heb ik de nadruk op gelegd.
Als base ben ik voor de water spotted techniek gegaan. In een bakje water heb ik 2 druppels Essence - Instant Kiss gedaan. Met 96% alcohol dat ik in een spray flesje heb zitten, heb ik een paar keer gespoten totdat ik het gewenste effect had. Hier heb ik m'n nagel in gedoopt.

De afbeeldingen zijn stamping decals en heb ik op m'n stempel ingekleurd met acrylverf. Na een top coat heb ik het op m'n nagels geplaatst.

Plate BP-129 kost momenteel 1.59 dollar. Born Pretty heeft gratis verzendkosten. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op de nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...