Pagina's

vrijdag 9 juni 2017

Born Pretty BP-L072

Met deze plate kun je zoveel kanten op!

Ik heb eerst de leadlight techniek gebruikt. Op een lichte base heb ik hier met zwart gestempeld. Na een matte top coat heb ik de inkt van m'n Sharpies gebruikt om de afbeelding in te kleuren. Op een stukje plastic heb ik met de stift gekrast. Hierna heb ik een klein kwastje gedoopt in alcohol en heb ik de inkt gebruikt om in te kleuren.



Bij deze heb ik de afbeelding gestempeld op m'n matje (over een goed gedroogde top coat) met Moyra - Black, hierna heb ik meteen de folie erop gedrukt. Ik heb dit geseald met Revolution van Picture Polish en hierna met een gewone top coat. Toen dit droog was heb ik het op m'n nagels aangebracht die ik zwart gelakt had.

Plate BP-L072 kost momenteel 2.99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dit geldt ook op alle nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...