Pagina's

vrijdag 11 augustus 2017

Born Pretty marble tool

Ik had ze al vaker voorbij zien komen, de 'speciale' water marble tools maar ik vond het altijd wat overdreven. Ik gebruikte altijd een hele dunne dotting tool en dat ging best maar ik was stiekem toch wel benieuwd naar deze. Ik moet zeggen dat ik helemaal om ben, wat een superding! Je kunt zulke dunne lijntjes maken en dat is echt heel fijn bij een water marble.


Ik had bij Leonie's Nailart (te vinden op facebook en instagram) gezien dat ze graag Kiko lakken gebruikt voor haar marbles. Die had ik hier nooit eerder voor gebruikt en ze werken echt geweldig!!
Ik heb de nummers 283, 330 en 333 gebruikt. Ze spreiden zo fijn, dat ik 2 nagels tegelijk erin kon dopen.

Een perfecte tool als je dunne lijntjes wil trekken.


Ik wilde ook nog een droge marble maken. Een drag marble met druppeltjes op m'n nagels en dan lijntjes trekken lukt me na een paar keer proberen nog steeds niet dus ben ik voor de makkelijke manier gegaan.
Ik heb eerst op m'n mat wat druppels in elkaar 'gedrupt'.

Met de marble tool heb ik het toen flink zitten mengen.

Het werkt erg verslavend en als je de druppels in verschillende volgordes doet, komen de kleuren er weer anders uit.


Nadat ze droog waren heb ik het een topcoat gegeven en op m'n natte nagels geplakt.



De marble tool kost momenteel 2.99 dollar. Born Pretty heeft de webshop vernieuwd en alles is nu nog overzichtelijker. Ze hebben wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Dat geldt ook op alle nail art.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...