Pagina's

dinsdag 2 januari 2018

Plate Floral BP-X44

Plate Floral BP-X44 is een bloemenplate waar ik vrolijk van word. Ik vind het een beetje dromerig overkomen waardoor je lekker met veel kleur kunt spelen.


Ik heb hier een base gesponst met neon lakken van Hit the Bottle. Met Mundo de Unas - Black heb ik de afbeelding gestempeld.

De base is Only You - Electric Mint, ik heb nog wat flakies toegevoegd maar die zie je bijna niet. Ik heb met Mundo de Unas - Black gestempeld en erna heb ik het nog een matte topcoat gegeven. 

Plate Floral BP-X44 kost momenteel 2.19 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting  op alle niet afgeprijsde artikelen.
Regelmatig wordt er nieuwe nail art toegevoegd.


2 opmerkingen:

  1. I have this plate and I love it! Beautiful floral stamping manicures! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you so much Raggio!
      I always see a lot of swatches and reviews from you and I love them!!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...