Pagina's

zondag 22 april 2018

BP-198

Ondanks dat ik niet van koffie hou, wilde ik deze plate heel graag want hier staan weer zulke leuke afbeeldingen in het midden.



Over een witte base heb ik met neon lakken van Hit The Bottle gesponst. Met Mundo de Unas - Black en BP-198 heb ik gestempeld.


Over een witte base heb ik een gradient gestempeld met Mundo de Unas fuchsia en lila. 

Plate BP-198 kost momenteel 1.59 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Regelmatig hebben ze nieuwe nail art producten.


2 opmerkingen:

  1. I like both versions! :-) I have this stamping plate, it's pleasure using it! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! I know, right? You can make so many different mani's with it.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...