Pagina's

donderdag 19 april 2018

BP-L105

Deze plate vind ik zo schattig!!


Ik ben hier begonnen met een witte base.
Met lichtgroene en donkergroene Sharpies ben ik daar overheen gegaan.
De afbeeldingen heb ik op m'n stempel gelaten en ingekleurd met acrylverf. Toen dit droog was heb ik ze na een top coat op m'n nagels geplaatst. Vervolgens heb ik nog een beetje klimop gestempeld.


Op m'n accentnagel ben ik begonnen met Essence - Madly Purpled, daar ben ik overheen gegaan met Catrice - Miss-Terious Lilac. Het elfje heb ik op m'n stempel ingekleurd. Voor de  vleugels heb ik flakies gebruikt maar dat is helaas niet zo goed te zien.

Bij de andere nagels ben ik als base begonnen met Kiko - Brilliant Violet, hier ben ik overheen gegaan met twee lagen ILNP - Looking Glass. Vervolgens heb ik de klimop gestempeld met Kaleidoscope - Papilio Machaon.
Uiteindelijk heb ik het nog een matte top coat gegeven.


Plate BP-L105 kost momenteel 2.99 dollar. Born Pretty heeft wereldwijd gratis verzending. Met de code AVBQ10 krijg je nog eens 10% korting op alle niet afgeprijsde artikelen. Regelmatig hebben ze nieuwe nail art producten.

4 opmerkingen:

  1. Schitterend met die flakies , ik denk dat ik straks eens ff in mijn laatjes ga loeren of ik ook nog flakies heb :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je!! Ik ben echt flakies verslaafd. Ik heb laatst online een flinke lading van Golden Rose gekocht, voor maar 95 cent!

      Verwijderen
  2. Oh, these are soooo cute, I love your manicures! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! Everytime I see that plate, I get a smile on my face, such a cute plate indeed!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...